15. září 2017

March - March Mix & Trip to Kacov // Březnový mix & Kácov - Smashbook 04/2017

With this page ready I have finished first three months in my 2017 Smashbook.

The "month mix" pages always took me much more time then the regular "event page". It´s difficult to choose all the pictures I want to have there and also think of some kind of setup. Sometimes I just make the collage picture (like I did for January and February), but I didn´t want to repeat the same thing the whole year. So this time I´ve prepared the square pages and placed them simply in a grid with almost no other decoration then a title and a piece of washi at the bottom. And I love it, it´s simple and looks nice. 
The next page shows one of our weekend trip, we document (even the smallest) ruins of medieval castles. This "pile of stones" was called Kacov and we had to climb quite a steep hill to get there. So there are quite o lot of photos (the rainbow photo was taken by my younger son on his KidyZoom and I just loved the filter he used :D) and it´s decorated by rainbow striped paper and few stickers. It makes nice contrast to the pictures in nature tones. And that´s it...
* * *
Touto dvoustranou jsem úspěšně ukončila první čtvrtletí letošního Smashbooku - ovšem pořád je co dohánět...:)

S měsíčními mixy je vždycky víc práce než se stránkou, která ukazuje nějakou jednorázovou akci nebo zážitek. Jednak je složité vybrat z hromady fotek jen omezené množství a taky je potřeba zamyslet se nad podobou takové stránky. Obvykle to řeším velkou kolážovou fotkou (jako jsem to udělal pro letošní leden a únor), ale zase se mi nechtělo i potřetí opakovat stejné schéma. Tak jsem pro měsíc březen nachystala kupičku čtvercových fotek, které jsem na stránku umístila do pravidelné mřížky. Jedinou ozdobou je nadpis z písmenek uprostřed a washi páska. A moc se mi tenhle jednoduchý setup líbí.
Druhá stránka ukazuje náš březnový výlet do přírody, na zříceninu Kácov. Nezapomenutelným zážitkem bylo náročné lezení do prudkého svahu a zasloužená odměna nahoře. Přirozeně je na stránce zejména hodně fotek (tu duhovou fotku fotil Matýsek na svůj dětský foťák a mně se ten filtr strašně líbil, tak tahle fotka nemohla chybět! :D). Stránku zdobí jen pruhovaný duhový papír a pár nálepek. Líbil se mi kontrast barev s přírodními tóny fotek. A to je vše...





 

Žádné komentáře:

Okomentovat