16. října 2017

I´m strong journal - page 2

Another page from beautiful journal I got from Kristen called "I´m strong". 

Same steps as last time - I chose a quote and a photo taken through the glass in my favorite coffee place (Costa in Aupark HK) plus some pieces of paper going well with the photo. Again it was very quick, no overthinking, just finding the way I liked the placement of all elements and that was it. It was so amazing to create like that... :)


* * *
Další stránka ze scrapovacího deníku I´m strong, který jsem dostala od Kristen.

Zopakovala jsem stejný postup jako minule - vybrala jsem vhodný citát spolu s fotkou, kterou jsem vyfotila skrz skleničku v mé oblíbené kavárně (Costa in Aupark HK), a pár papírů, které se ke všemu ostatnímu hodily. Opět to byla rychlovka, žádné dlouhé přemýšlení nebo váhání, rozložila, nalepila a hotovo. Je pro mě úžasné tvořit tímhle způsobem, velmi osvěžující... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat