24. srpna 2018

Wien (12x12 page) - Pick Me Up collection

I´ve got so productive lately! At least in papercrafting...

Some time ago I saw this page made by Flora Farkas out of the Pic Me Up collection where the bottom page is covered by little frames. When I saw the same page 19 in my favourite shop, I´ve decided to give it a try myself. So thanks to two more pages from the same Pick Me Up collection (13 and 01) I was able to create my own version of colorful bits and pieces including my favorite black and white pictures from our trip to Vienna. It´s great to see the result after couple of hours combinig the right pieces into the right frame. I have to admit I loved the process as well as I love the result. :)


* * *
Tohle léto mému papírování nějak přeje, jsem tu s dalším čerstvým dílem...

Před časem jsem na internetu viděa tuhle stránku od Flóry Farkas - pozadí tvoří stránka z kolekce Pick Me up a je tvořená malými rámečky. Utkvěla mi v paměti, tak když jsem pak přesně tu samou stránku č. 19 uviděla ve svém oblíbeném obchodě, neváhala jsem. Spolu s devatenáctkou jsem sáhla i po třináctce a jedničce ze stejné kolekce Pick Me Up. Tím jsem si nasyslila spoustu materiálu do rámečků a mohla jsem začít kombinovat, co kam. Proces to byl složitý, ale zábavný. A až asi v polovině jsem se definitivně rozhodla, jak chci celou stránku vlastně pojmout - rozhodla jsem se tuhle pestrobarevnou kolekci nakombinovat s několika černobílými fotkami z nedávného výletu do Vídně. Z výsledku mám upřímnou radost - další barevná a optimistická stránka je na světě. :)







 

Žádné komentáře:

Okomentovat