6. srpna 2019

Traveler´s notebook from Krakov trip // Cestovní deníček z Krakova

The original intention was to create the TN right on place, in Krakow during the evenings. But the reality was different, at the end of each day I was happy at least to choose and print out the photos on my HP Sprocket. All the material has to wait till the return. Afterwards it took me two days to make entire TN from the scratch. And I enjoyed the creative process very much, it was like recall all the memories from the trip. I love the result, love to show it to others or to review it by myself. It´s a great way to keep the memories in one place...
* * *
Původní záměr byl tvořit po večerech a z výletu do Krakova přijet rovnou s hotovým destovním deníčkem. No, tak to nevyšlo. Na konci každého dne jsem byla ráda, že jsem schopná aspoň vybrat a vytisknout na mé HP Sprocket tiskárničce fotky. Veškerý materiál se jen projel tam a zpátky, do tvoření jsem se dala teprve po návratu. Trvalo mi to dva dny a celé to soustředěné tvoření jsem si moc užila, jak jsem si znovu připomínala všechny zážitky. Výsledkem je úžasný deníček, kterým se sama ráda probírám nebo se chlubím ostatním. skvělá věc na uchování vzpomínek pěkně pohromadě na jednom místě...

   












***

Žádné komentáře:

Okomentovat