25. prosince 2015

Vánoční přání

Před letošními Vánoci mi v hlavě poletovalo několikero nápadů, nakonec ale jako obvykle vyhrála náhoda - na FB jsem se dostala ke krásným raznicím. Jednou z nich byla vločka, poměrně velká (cca 2 cm), a druhou byl kruh - na ten jsem měla zálusk delší dobu, ale nechtělo se mi nikde kupovat nový, na tohle je FB bazar tvořícího materiálu ideální řešení.
Další sázkou na jistotu byly kartičkové sady a sladěné papíry od Tchiba. Používala jsem je už loni a nedám na ně dopustit. U kartiček mi vyhovuje, že v sadě dostanu na výběr několik barev a přání se tak dají snadno vyrábět ve více barevných variacích. Z papírů (ty jsem měla ještě od loňska, v letošní nabídce jednobarevné papíry tuším nebyly) jsem si vysekala zásobu koleček a vloček a začala kombinovat - vždycky tři kolečka, na ně tři ladící vločky, fixami dokreslit šňůrky a z vnějšku bylo hotovo.
Ale protože mi to nedalo, vyřádila jsem se i vevnitř - na levou stranu jsem dolepila zbývající vločky a ozdobila vánočními washi páskami - překvapivě opět z Tchiba - a doprava napsala vlastní přání. Samozřejmě jsem neodflákla ani obálky, jen ty už jsem nějak nezvládla nafotit - tak aspoň jedna od Markeťule z IG. Nebylo to nic složitého - do výroby by se snadno daly zapojit i zručnější děti - ale výsledek vcelku efektní. Nejsložitější nakonec bylo vybrat, které přání bude pro koho. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat