15. února 2016

Hearts - pocket letter číslo 27

Koncem ledna mi dorazil nový kit od Papero Amo - velmi zajímavá kombinace barev, ovšem s moc pěknou zelenou, tak to bylo moje osobní "must have". Prvním počinem z tohoto kitu (jehož základ tvoří papíry z kolekce Dear Lizzy: Documentary od American Crafts) byl tento pocket letter. Opět pro Sheryll, už čtvrtý.

S blížícím se Valentýnem se mi na kartičky tak nějak přirozeně dostaly srdíčka. Držela jsem se tří barev - (modro)zelené, studené žluté a syté růžové - doplněné neutrální bílou/černou a šedou. Zajímavá kombinace, pro mě dost netradiční, kupříkladu jsem zjistila, že žlutých a sytě růžových věcí mám opravdu minimum. Na druhou stranu o to zajímavější bylo se s tímto faktem nějak poprat a tvořit s tím, co mám. Využila jsem všechny vzory z papírů (včetně centimetrových spodních lemů), využila jsem washi pásky a zajímavé byly i hrátky s propisotem a razítky. Zkrátka, zase něco jiného...




Link na Pocket Letter Pals.

2 komentáře: