4. února 2016

Planner swap - pocket letter číslo 24

Měla jsem navíc jedno kompletní balení Kikki.k insertů (nějak mě minula informace, že v diáři už jedna sada je a přidala tehdy do košíku druhej balíček) a bylo mi líto je jen tak vyměnit, tak jsem napsala na Pocket Letter Pals do diářové skupiny. Ozvala se Keiko, tak jsme se dohodly, že uděláme výměnu diářových věcí skrz pocket letter. Tak jsem dala dohromady PL v jejích oblíbených barvách (růžová, fialová a petrolejová), přidala obvyklá lepítka a sponky a washi pásky a nálepky a výseky a podobně. Navíc jsem jí přibalila - kromě dohodnuté diářové náplně - ještě i pár rozdělovačů, nadírkovaný liščí bloček a pohled Prahy (šířím osvětu :D). A pak jsem to všechno zabalila a poslala přes oceán.
Doufám, že udělá radost a jsem zvědavá, co mi dorazí na oplátku...







Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat