15. března 2016

Half & half 1/2 - pocket letter číslo 29

Tím minulým postem o PL30 jsem vlastně předběhla ten dnešní - u toho minulého začala první polovinu pocket letteru Lumona a já na ni navázala. Tentokrát je to pocket letter, kde jsem první polovinu vyrobila já a Lumona mi ji dotvořila - ve stejném stylu, ale po svém.
Jak je vidět, byla jsem ještě poměrně velkorysá, mou tmavě zelenou úchylku by asi bez újmy dal málokdo, tak jsem vybrala alespoň svou druhou oblíbenou barvu - oranžovou. V kombinaci s tmavě modrou a růžovou. A kytičkama. A motýlkama. :D

V této podobě k ní odputovala moje polovina (nezávisle na sobě jsme obě vybrali úplně stejné řešení s diagonálou - povinné nebylo, ale my se i naslepo shodly...). Zbytky napůl rozstříhaných kartiček jsem tam Lumoně přibalila taky (provizorně přilepené washi páskou) s tím, že je může/nemusí použít ve své polovině. A přibalila jsem dopis a nějaké ty obligátní náplně kapes - nálepky, pásky, výřezy, a razítka. A obálka svištěla do Finska...



...a v této podobě se mi po dvou týdnech pocket letter vrátil. Vizuálně skvělá trefa do barev i stylu, krásné detaily a zajímavé nápady (sama jen naprosto výjimečně používám krajková kolečka, ale sem mi teda skvěle sednou!). Stejně jako v onom druhém PL, který jsme si vyměnily, byly v kapsách úžasné nálepky, sponky, visačky - a čokoláda! :D Čili další povedený pocket letter do sbírky a jak jsem viděla na Pocket Letter Pals tak Lumona už chystá další vypečené výměny podobného stylu - a to si rozhodně nenechám ujít!




 
Link na Pocket Letter Pals.

1 komentář:

  1. Čokoláda! To je ovšem ice-breaker, to by mě hned naladilo příjemně ke všemu :D

    OdpovědětVymazat