26. března 2016

Under the sea - pocket letter číslo 32

Další tematická výměna na Pocket Letter Palls, tentokrát ve stylu podvodního světa. Věděla jsem, že mám doma jak nálepky, tak "přímořské" papíry, ale že z toho nakonec bude takovýto barevný a optimistický pocket letter, to jsem úplně netušila.

V podkladech jsem nakombinovala mořsky mordé a světle zelené papíry z už starší sady Paradise Beach od Echo Park s doplnila ještě béžovou (jako barvu písku). Snažila jsem se využít všechny motivy - třeba palmu hned na první kartičce nebo vlny u delfíních sponek. Doplnila jsem drobnosti do kapes (po dlouhé době jsem si vzpomněla třeba na svou sbírku visaček, která mi tentokrát přišla vhod) na druhé straně a dozdobila perličkami, nálepkami a bannery.

A za sebe můžu říct, že to byla radost tento kapsodopis tvořit... :)




Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat