13. května 2016

První máj pod třešní

Když jsem viděla květnový PA Creativ kit, bylo mi jasné, že letos prostě musí vzniknout prvomájová stránka - ty srdíčkové nálepky si o to vyloženě říkaly. Fotky jsem měla sice jen z mobilu, ale šlo to i tak. Využila jsem papíry (ano, i dost mrňavé kousky papírů) ze sady Dear Lizzy: Fine&Dandy - na červeném podkladu dopadla kombinace dvou zelených odstínů (mátové a žlutozelené) s růžovou vcelku zajímavě.

Kromě nálepek jsem z PA kitu využila i kartičkový nápis "1.máj - lásky čas" a také washi pásky z aršíku - na mátovém papíře květinový vzor vynikl ještě o něco zajímavěji. Uvažovala jsem i o růžových enamelkách, ale nakonec jsem je nechala na jindy, na stránku mi nakonec už nic dalšího pocitově nesedělo. Takže tak. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat