3. května 2016

Up, up and away - pocket letter číslo 35

Jak jsem viděla téma tohoto swapu, neváhala jsem - pocket letter s tématem horkovzdušných balónů jsem nosila v hlavě už nějaký čas. Materiálu jsem doma měla dostatek, jak jsem nedávno při revizi zjistila, tak nebylo nad čím přemýšlet.

Barevnost vycházela z balónových papírů - krémová, oranžová, červená a dva odstíny modré. Použila jsem ho i z druhé strany (šedé foťáky) a přidala další ze stejné cestovatelské sady (proužky/oranžový). Zbylé kapsy jsem doplnila tím, co jsem našla v krabici odstřižků a barevně se hodilo. Když bylo jasno v kartičkách, přišlo zdobení. Pro začátek jsem vyrobila pár výřezů na svém Silhouette Portrait, rozložila balónová razítka a ozdoby a washi pásky, doplnila rámečky, kousky papírů, kroucený provázek i nápis z písmenek a nakonec ještě enamelky...

Základ pocket letteru jsem měla na stole poměrně dlouho, ještě jsem ho různě "tunila", ale v této podobě už jsem jej nechala, takto půjde do světa. Snad udělá radost :)





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat