28. června 2016

Den matek - květen 2016

Prvomájová stránka už si nějakou dobu trůní ve smashbooku, teď k ní (konečně) přibyla i ta protilehlá. Pozadí bylo podobně červené, vybrala jsem tedy fotky ze školkové besídky a školních/školkových výtvorů dětí. I tu jsem použila květnový PA Creativ kit - použila jsem jak zbylé papíry, tak i tematické srdíčkové nálepky a nápisy. Jen jsem se tentokrát - pro odlišení od levé třešňové stránky - chtěla vyvarovat mátových odstínů a pravou stranu jsem zdobila jen žlutozelenými odstíny.

Pod velkou fotkou dole je místo pro journaling s červenými detaily a další nálepkou, s tím jsem byla spokojená, ale pořád jsem nevěděla, jak oživit i tu velkou fotku, která mi navíc z tiskárny vylezla krapet tmavší, než byl záměr. Nakonec jsem to vyřešila pomocí zeleného provázku, který jsem provlékla dírkami a ozdobila mašličkou. Stejnou šňůrku jsem pak ještě přidala i na levou stranu, ke kroužkové vazbě, byť jsem měla trochu problém ji tam pořádně přilepit. Tentokrát se mi stránka zdála ozdobená natolik, že nedošlo ani na mé oblíbené barevné tečky. Tak třeba zase příště... :)


 




A ještě celá výsledná dvoustrana:

Žádné komentáře:

Okomentovat