4. července 2016

Poděkování učitelkám

Červen plný narozenin jsem ukončila zase něčím novým - Míšovi končil první školní rok, tak jsem se pustila do dvou děkovacích kartiček - paní učitelce a paní vychovatelce, která se o prvňáky starala ve družině.

Původně jsem chtěla Silhouette-em vyřezaný nápis "jen" podložit jinak barevným papírem, ale když jsem viděla tu přesnost výřezu, napadlo mě, že bych mohla zkusit papírovou intarzii. Celý nápis jsem podlepila druhým papírem a prohodila písmenka - perfektně pasovala. Pravda, příště by to chtělo zvolit ještě kontrastnější papíry, přece jen takhle trochu trpí čitelnost textu, ale jako momentální nápad to nebylo nejhorší. :)

Nahoru na každé přání přišlo pár teček, dovnitř Míšův text (sám si vymyslel, dokonce) a pro letošní školní rok bylo hotovo, mohli jsme vyrazit pro vysvědčení... :)




A ještě jedna fotka z testovacího focení při západu slunce - barvy krásné, ale složité stíny... :)

1 komentář:

  1. Krásné poděkování - jak výtvarně, tak textově! Jste šikulínci(ky) :-)

    OdpovědětVymazat