29. září 2016

Color Challenge - pocket letter číslo 44

Po čase jsem se zase nechala zlákat výzvou na Pocket Letter Pals a přihlásila se na Color challenge swap (naposledy to byla výzva Change palette, kdy mi barevnou paletu určila Lisa a dopadlo to takto). Zajímavé na tom je to, že se v paletě objevila barva, kterou u mě jinak vidíte velmi velmi zřídka - a to fialová. Ale zbytek barev mi vyhovoval - aqua, světle zelená, tmavě modrá a zlatá - tak jsem se rozhodla do toho jít.

Na pocket letterech je nejlepší to, že využijete i ty úplně mrňavé odstřižky papírů - já tentokrát využila (mimo jiné :)) třeba i zbytky fialové čtvrtky se svatebního přání pro pet a tpk. Vždycky si projdu své krabice - krabici s malými kousky papírů, krabici s výseky a ozdobami, krabici s washi páskami - navybírám to, co by se mi barevně hodilo, a začnu kombinovat a lepit.

Postupně plním kapsy a přidávám, co se kam hodí, až je najednou pocket letter hotový. Něco ze zbylého materiálu pak přidám dozadu do kapes, doplním poslední detaily, přidám dopis a posledním krokem je všechno nafotit. Pak už jen pocket letter poskládat do obálky (a ozdobit obálku - to je takové moje must-have :D) a poslat do světa...






Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat