5. září 2016

It's an adorable world - pocket letter číslo 43

Po čase mě zlákalo téma swapu organizovaného Pocket Letter Pals - znělo "It's an adorable world" a líbila se mi myšlenka naplnit kapsy domky a domečky.

Měla jsem několik papírů, ale nebyla jsem si jistá, jak půjdou nakombinovat dohromady. Ale nakonec to šlo - oranžová, žlutá, tmavě modrá a mint (světlá modrozelená). Zní to jako divočina (a trochu je), ale nakonec to dohromady nevypadá nejhůř. Obzvlášť ta růžová, se kterou úplně běžně nepracuju, mě mile překvapila.

Ve třech kapsách jsem využila jen samotný vzorovaný papír, v dalších už jsou nakombinovány nálepky, výseky, washi pásky i menší kousky dalších čtvrtek. Dozadu do kapes jsem přidala tematicky se hodící drobnosti (nálepky oken a domečků, washi pásky použité na pocket letteru, přívěšek s domkem, barevně sladěné papírové sponky a pod.) a nakonec všechno dozdobila spoustou enamelek. A domečkový pocket letter se mohl vydat do světa...





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat