31. srpna 2016

Razítková přání - PA challenge 07/2016

Challenge od Papero Amo, ta na červenec, mě zaujala - razítka běžně moc nepoužívám, nikdy se mi nechce je rozkládat, přehrabovat a vybírat to pravé, většinou musím přesně vědět, které chci do svého projektu použít. Ale tady to bylo jiné, tady se používala razítka jako podklad, šlo o výrobu vlastního papíru. A to mě nadchlo...
Vybrala jsem si nedávno pořízenou sadu svatebních razítek od PA a tak nějak intuitivně sáhla po pírku. Jeden podklad jsem udělala černobílý a pravidelný, na druhý papír jsem zkusila použít mix barev a razit víc nahodile. Oba papíry jsem pak využila, jen každý jinak. Ten barevný skončil rozstříhaný v kapsách pocket lettru číslo 41 - a vyjímal se tam skvěle!



Ten pravidelný říkal o něco serioznějšího, tak jsem z něj vyrobila narozeninová přáníčka. Dvě verze lišící se orientací a barvou podkladu, jinak jsou stejná. Zlaté se mi ve finále líbí o trochu víc, ale zase orientace by mi víc vyhovovala ta vodorovná... No zkrátka budu muset to přáníčkování ještě pořádně potrénovat, nápady by byly...
Ale každopádně holkám z PA patří mé díky za nové podněty a nápady. A posouvání hranic. :)





 

1 komentář: