12. srpna 2016

Nová sada od Papero Amo - Dovolená

Málokdy se mi stává, že bych se do nějaké sady tak zamilovala. Jako jo, líbí se mi kde co a často ty věci prostě "musím mít", ale nikdy to ještě nebyla takováto rychlovka. Byla jen otázka, kolik toho vezmu (= čemu zvládnu odolat a čemu ne). Kombinace tmavě zelené s růžovou, doplňková černá a zlatá, velké listy a květy, a navíc plameňáci! Sada s názvem Dovolená se zkrátka opravdu povedla.
A poprvé se mi stalo, že jsem se do sady okamžitě pustila. Prostě jsem si moc přála něco z ní vytvořit HNED, ačkoliv jsem neměla vymyšlený žádný projekt. Tak jsem nakonec udělala to nejjednodušší - vyrobila jsem si do svého IG alba letní kartičku. Nic složitého, jen nakombinovat pár papírů, kousek washi a pár výseků. Ale udělalo mi to ohromnou radost.
A už plánuju další... <3

 

Žádné komentáře:

Okomentovat