19. srpna 2016

Happy mail pro Kristen - Summer party

Opět něco pro Kristen, tentokrát byl v plánu letní happy mail flipbook. A ačkoliv u nás bylo léto spíš chladnější, tak papírově jsem to rozjela se sadou Summer Party od Echo Park. Na všechno mi stačily čtyři 12x12 papíry a sada nálepek, jen to chce chytře kombinovat.

Na přední stranu přišel růžový papír (ananasy) dozdobený jednou z 3x4 kartiček. Na prostřední část jsem dovnitř vlepila 6x4 karičku jako kapsu, vpravo vznikla další karta přeložením a seříznutím papíru s rybkama. Lepení obou částí dohromady obstarala washi páska, ale chce to dobře vybírat - méně kvalitní se začnou rychle odlepovat (případně se jim dá pomoct nanesením lepidla, když je nejhůř :)). Na zadní stránce jsem se vyřádila s kartonovými nálepkami, zbytek archu jsem pak použila na ostatní stránky na dozdobení, pár mi jich zbylo i do kapes pro Kristen.

Bylo příjemné zdobit vše z jedné kolekce, kdy je všechen materiál barevně i stylově sladěný, ale na druhou stranu to pak trochu postrádá jakoukoliv výzvu - vybírání toho, co spolu půjde zkombinovat, mi tentokrát chybělo. Tak třeba zase příště... :)







Žádné komentáře:

Okomentovat