1. srpna 2016

Happy mail pro Catherine

Catherine je moje nová "oběť" na výměnu happy mail flipbooků, tak jsem chtěla zase něco nového - což, jak už jsem několikrát zmiňovala, není u flipbooků žádný velký problém. Tam panuje naprostá svoboda - formát, velikost, barvy, všechno je jen na mně. Jako obvykle jsem hrábla do zásob, kterými mě pravidelně zásobuje Papero Amo, a vybrala zbytky lednového Simple Kitu (částečně už jsem ho spotřebovala na novoroční stránku v letošním Smart Smashbooku). Růžová, studený odstín žluté, zelená a černá - velmi zajímavý mix...

Nařezala jsem si několik výseků, nachystala černou květinovou washi pásku (vyplatí se otestovat, jestli páska dobře drží, jinak se flipbook brzy rozpadá), jinak je všechno z papírů (respektive jejich zbytků) z kitu, stejně jako písmenka a většina ozdobných nálepek - z tohoto kitu už jsem opravdu vypotřebovala téměř vše. Přidala jsem několik kartonových a puffy nálepek, ozdobné sponky, růžové a černé puntíky, naplnila kapsy a bylo hotovo. Dílko jedna radost. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat