22. srpna 2016

Eco smashbook - Papírové nebe v praxi

Poté, co jsem polepila levou stranu věcmi z Niko Niko, nemohlo na druhou stranu přijít nic jiného, než Papírové nebe. Už jsem o nich na svém Happy Mail Ninjovi jednou psala, ale i tyto pásky a samolepky jsem nechtěla jen tak založit ke svým nasysleným zásobám. A tak vznikla další stránka v Eco smashbooku...

Původní podklad stránky jsem přelepila čtvrtkou z cestovatelské sady MME - Hello World - inspirovaly mě trojúhelníčky na vizitkách papírového nebe. Ze stejné sady jsem použila ještě i kontrastní červený pruh, ale další výzdoba už patřila věcem z papírového nebe - samolepky s liškami (ta v zelené bundičce se sýrem je naprosto úžasná <3), ptáčkové, dole sovy, využila jsem několik washi pásek. Jednou z nich je přilepená vizitka Papírového nebe, pod kterou je jeden liščí nápis, který se mi do stránky sice barevně nehodil, ale chtěla jsem ho tam mít, tak je takhle rafinovaně schovaný. :)

Nakonec pár teček, písmenkový nápis na vizitku a hotovo, další stránka byla na světě. A mám radost, že aspoň část těch krásných věcí z Papírového nebe mi pěkně zůstane doma. <3

 





A závěrečný pohled na celou dvoustranu:

 

Žádné komentáře:

Okomentovat