19. října 2016

První miminkovská tvorba

Poprvé jsem byla požádána o přáníčka k čerstvě narozeným miminkům. Další výzva, proč ne...:)
jen jsem zjistila, že opravdu nejsem dostatečně vybavena miminkovskou barevnou škálou - neutrální žlutou jsem našla ještě bez problémů, ale "baby blue" už byla docela oříšek (a popravdě ani pátrání po růžové by nedopadlo o moc líp). Na Silhouette portrait jsem si vyřezala oba vybrané motivy - čtvercovému formátu jsem poté přizpůsobila i podkladovou kartičku. Pěnovou 3D páskou jsem podlepila výřez na co nejvíce místech - trochu piplačka, ale zase je pak motiv přece jen stabilnější - nalepila na kartičku a nakonec ozdobila enamelkami. Původně jsem měla v plánu i nějaký ten nápis, ale nenašla jsem doma vhodné razítko a ani nalepovací písmenka by tam podle mého nevypadala dobře, tak jsem zvolila tuto podobu. Ale neopomněla jsem ani vnitřní stranu přáníčka - do obou jsem nalepila koláž ze sladěných proužků a nálepek.
A myslím, že na první pokus dopadla má miminkovská tvorba úspěšně... <3



První neutrální - ve žluté



Druhé pro kluka - v modré

Žádné komentáře:

Okomentovat