2. prosince 2016

Narozeninové babince - PA challenge 08/2016


Další výtvor inspirovaný srpnovou výzvou od Papero Amo (PA challenge) tentokrát jsme se měly pokusit o color blocking a zaplnit plochu barevně sladěnými čtverci a obdélníky. Tak jsem se pokusila. Jako základ jsem vybrala "craft" čtvrtku, na které se výrazná červená skvěle vyjímala. Vymyslela jsem rozložení vzorů i tvarů a pustila jsem se do řezání a lepení. Ozdob nakonec na přáníčku není moc - nápis "všechno nejlepší" na bílé čtvrtce, vyřezaná kytka a pár enamelek. Díky výraznějším vzorům už dle mého nebylo nic víc potřeba. Nezapomněla jsem ani na výzdobu vnitřní dvoustrany (vždycky když tam lepím aspoň ty dva ozdobné proužky, tak si vzpomenu na Di, jak nám na přáníčkovém kurzu kladla na srdce, že máme zdobit i vnitřek).
Přáníčko jsem rovnou využila a poslala babince k jejím krásným narozeninám. <3



Žádné komentáře:

Okomentovat