29. listopadu 2016

Skorozimní happy mail - pro Sheryll a Catherine

Osvědčilo se mi vyrábět flipbooky po dvou. Poměrně často mívám problém rozhodnout se, který papír/ozdobu chci použít. Když dělám rovnou věci dvě, mám pak pocit, že víc využiju všechny možnosti a kombinace materiálů. U listopadového PA simple kitu jsem si byla jistá tím, že chci použít červený károvaný papír - tak je v jednom flipbooku v kombinaci s dřevem a ve druhém s listy. Stejně tak jsou na jednom lišky, ovšem na druhém zase jeleni. Co jsem v jednom použila jako hlavní motiv, ve druhém využiju zbytky jako ozdoby, žádný odpad.
Úžasně se mi pracovalo se čtvrtkou plnou malých kartiček - krásně se vyjímají jako ozdoby, stejně tak všechny proužky, na kterých je z jedné strany jméno kolekce a papíru, tak z druhé strany je sladěný vzor. Použila jsem i velkou většinu výseků z kitu (ano, i tu konvičku :)), obzvlášť s listy všech velikostí byla radost pracovat. Tentokrát žádná washi ani enamelky, nějak se mi k přírodním vzorům tentokrát nehodily...




Flipbook pro Sheryll:




Flipbook pro Catherine:



Žádné komentáře:

Okomentovat