22. listopadu 2016

Ručně prořezaná stránka - PA challenge 10/2016

Už je to měsíc, co jsem strávila úžasný víkend v Praze, ale až teď jsem se dostala tomuto postu. Zadání říjnové challenge od Papero Amo jsem nosila v hlavě dlouho, ale pořád jsem neměla žádný nápad. Ale po tvořivé neděli na workshopu PA jsem se hned druhý den pustila do stránky vzdávající hold právě mému víkendu v Praze.

Použila jsem zbytky workshopového balíčku a jako základ stránky jsem si vybrala ten nejbarevnější. Zároveň už jsem měla v hlavě ideu, jak by měl vypadat prořezaný nápis "Praha" - jen jsem ještě netušila, kolik to dá práce. Na rub jsem si předkreslila písmenka, ale jak je vidět, tak jsem ještě několikrát měnila jejich rozložení, aby mezery mezi písmeny vypadaly přirozeně. Z kartiček, odstřižků a zbytků PL karet jsem vybrala zajímavé a kontrastní podklady, které jsem pak pomocí pěnových čtverečků lepila pod obrysy písmen. Řeknu vám, docela piplačka. :D

Když jsem měla hotový ten nejobtížnější prvek z celé stránky, vrhla jsem se na zbytek. Velkou koláž fotek jsem podložila několika vzorovanými čtverečky, přidala jsem pár průhledných samolepek s černými nápisy a dřevěné i papírové výseky. Zdobení volného prostoru zatím není mou silnou stránkou, ale na druhou stranu když přihlédnu k faktu, že toto byla moje první samostatně vyrobená "třicítka" (=stránka 12x12 inchů), tak jsem byla spokojená a měla z ní radost.






Žádné komentáře:

Okomentovat