15. února 2017

#12months12swaps - Flipbook No 1

During January 2017 I´ve joined a group called #12months12swaps - twelve ladies will create twelve happy mail flipbooks throughout the year- each month with different theme or colors. I loved the idea...

January´s theme was winter. Even though I´ve already done four different flipbooks out of the Snow and cocoa collection, I still had some papers and great material from the december PA Creative kit, so I´ve decided to do one more. I loved the PA vellum stickers a lot - both the skiing fox on the front page and the deer on the back look awsome! - and I was finally able to use the little fluffy balls from the kit. I've filled the flipbook pockets with stickers, some cut-outs, two handmade tags, washi tape and a short letter. Packed it up and sent it over the sea, to Texas...
* * *
Během ledna jsem se přidala do skupiny nazvané #12months12swaps - během dvanácti měsíců si mezi sebou s dalšími dámami pošleme dvanáct papírových výtvorů - každý měsíc s odlišným námětem nebo barevnou paletou. Skvělá myšlenka, neváhala jsem...

Lednové téma znělo "zima". Ačkoliv už jsem z kolekce Snow and cocoa vyrobila už čtyři různé flipbooky, pořád jsem měla dostatek papírů i dalšího materiálu z prosincového Creative kitu od Papero Amo, tak jsem se rozhodla vyrobit další. Úžasné byly třeba velumové samolepky od PA - lyžující liška i srneček v čepici a šále vypadají naprosto dokonale - a konečně jsem někde použila i ty malé chlupaté kuličky z kitu. Kapsy flipbooku jsem naplnila samolepkami, několika výseky, dvěma visačkami vlastní výroby, washi páskami a krátkým dopisem. Zabalila a poslala přes moře, do Texasu...







1 komentář: