9. června 2017

February - Craftroom project // Projekt pracovna - Smashbook 02/2017

During April I´ve done the February pages, at least some of them. This one is about my new crafroom...

The original background was this bright yellow-green, so I´ve decided to go with black/white/bright-yellow-green scheme. I´ve used many leftover pieces from my stash, two type of black letters and after quite a long time I´ve used also the black and white washi tape. 

The big photo on the right page can be flipped - underneath is the journaling and on the other side there are pictures showing the first layout I´ve made in the craftroom. The colors of the layout don´t go well with the colors used on the smashbook page, so that´s why I hid it. I like very much the black details, looks elegant as a whole.
* * *
Během dubna se mi povedlo dolepit aspoň část z únorových stránek - tato je o zabydlování mé nové pracovny - ale jinak mi to zpoždění pěkně naskakuje...

Původní pozadí mělo zajímavou barvu - poměrně jasný žlutozelený podklad - tak jsem se rozhodla doplnit tuto výraznou barvu už pouze černou a bílou. Nepoužívala jsem žádnou konkrétní sadu, jen zbytky nalezené v mých zásobách, které odpovídaly barevnému schématu. Doplnila jsem dvoustranu ještě o dvojí černé písmo a po delší době jsem využila i washo pásku.

Velká fotka na pravé straně se dá odklápět - pod ní je obsáhlejší journaling a také fotky prvního layoutu, který jsem ve své nové pracovně vyrobila. Barvy tohoto prvního layoutu moc nešly dohromady s barevným schématem smashbookové dvoustrany, tak proto zůstávají na první pohled raději skryté. Moc se mi líbí černé detaily, celek působí velmi elegantně. Spokojenost. :)



Levá stránka se třemi fázemi zařizování a mladým pánem v krabici:

Pravá stránka s nápisem Dream come true a velkou fotkou výsledného celku... 



...která se dá odklopit. Pod ní je první dílo pocházející z nové pracovny a journaling: 


2 komentáře:

  1. Jů, Maruško, to vypadá krásně - pracovna i Smash Book! Máš pravdu, černá a bílá jsou prostě elegantní a basta! A taky vše neladící schovávám pod výklopné kapsy Zase se ráda přijdu pokochat Tvým novým nápadem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář i návštěvu blogu, doufám, že přijdeš zas, Jani... :)

      Vymazat