6. prosince 2017

My Traveler´s notebook 04 - Rainbow // Můj Traveler´s notebook 04 - Duha

After some time I have here another TN page to show...

Just after finishing this 12x12 page for September PA challenge I still had some pieces of nice colorful papers, so I´ve decided to create a quick page into my TN.

Left part shows the "Love to create" quote which comes from 4x6 card from the same collection as the papers in September page kit. The rest are just little pieces of paper used for decoration plus some embelishments. Personally, I love the dotted line according to the edges of the paper. Right page shows the photo of the rainbow we saw recently, again just some random pieces of papers and some journaling. Both pages were done quickly, no hard thinking, no higher reason, mainly for fun. And probably that´s why I love them... 
* * *
Po čase jsem se vrátila ke svému traveller´s notebooku, tu je nová dvoustránka...

Vznikla chvíli poté, co jsem dokončila tuto velkou třicítku pro PA Challenge na září.

Centrem levé stránky je nápis "Love to create", který pochází z 4x6 kartičky ze stejné kolekce, jako PA page kit na září. Zbylou plochu stránky tvoří zbytky papíru a jen minimum ozdob. Mně osobně se tu nejvíc líbí ta tečkovaná čára podél klikatého okraje papíru, pěkně to vynikne. Na pravé stránce pak je fotka duhy, kterou jsme s klukama nedávno viděli z auta, plus opět kousky papírů a textový popis. Obě stránky byly vyrobeny rychle, bez velkého přemýšlení a bez zásadnějších plánů či myšlenek, byla to hlavně zábava. A asi i proto jsem z nich měla takovou radost...



Žádné komentáře:

Okomentovat