23. května 2018

March - Afternoon in park - Smashbook 03/2018 (PA Guest Post - part 2)

Another blog post showing the paper creations I´ve made with the April Page kit from PA based on the Let Your Heart Decide collection from PinkFresh Studio. This time it´s the double page in my 2018 smashbook.

So after 12x12 layout I had still enough material to choose from - I knew I want to use the blue frame, so I´ve decided to use photos of one pre-spring afternoon spent in a park. I wanted to have it colorful and less "organized" then the layout, so I´ve put there lots of different bits and pieces, but still thanks to one collection, it looks somehow unified. Both alphabets are great and fun to use. And heart everywhre, no free space. Why not. :) 
Colorfull and optimistic page as result - I´m satisfied... 

* * *
Další příspěvek ukazující něco z mé nedávné tvorby, kdy jsem zpracovávala (a "zabíjela":)) dubnový Page kit od PA, jehož základ tvoří kolekce Let Your Heart Decide od PinkFresh Studia. Tentokrát to je dvoustránka ze smashbooku pro rok 2018.

Po velkém třicítkovém layoutu jsem měla materiálu pořád dost. Do Smashbooku jsem se rozhodla využít modrý ozdobený rámeček a od toho se odvílej výběr fotek - sobotní odpoledne s klukama v parku. Chtěla jsem naplno využít barevnost kitu, tak jsem namixovala všechny barvy (ano, konečně i kus té krásně zelené) a doplnila mixem ozdob. Ač je tam od všeho něco, díky tomu, že všechen materiál pochází ze stejné kolekce, nepůsobí to příliš divoce. Zamilovala jsem si obě abecedy, větší barevnou i malou žlutou. A všude, kam se dalo, jsem nacpala srdíčka, to je prostě jinak nedalo. :)
Pestrá a optimistická dvoustránka jedna radost, za mě spokojenost...






Link na článek na blogu Papero Amo (klik na obrázek): 

Žádné komentáře:

Okomentovat