31. července 2018

PA July challenge - Rainbow // Pa Challenge 07/2018 - Duha

After some time of silence I´m back. Still papercrafting, just not blogging, sorry... :)
Loved the latest PA monthly challenge, the task was to use the rainbow in the layout, any form... 

So according to my nature I´ve worked systematically. I went through all the PA kits and all the papers looking for the rainbow colors. I cut the tiny piece of each and prepared the rainbow bottom paper. The I´ve added the BW photo and the title "You color my world". Then I´ve went through the PA kits once again to find the various small embellishments - of course in rainbow colors again. I loved the result - the page is vivid and colorfull and I coud finally use the badge and so many other  tiny pieces of the kits. Surely they were waiting for the right time. Now. :)
* * *
No, na čas jsem se odmlčela, ale neznamená to, že netvořím. Jen to blogování mi poslední dobou nějak nejde... :)
Zase se mi zalíbilo téma červencové PA výzvy - použijte v layoutu duhu - tak jsem se do toho pustila...

Jako rozený systematik jsem nemohla postupovat jinak než systematicky. Probrala jsem PA kity za poslední dva roky, pěkně jeden za druhým a vybírala papíry podle barvy duhy. Z každého jsem si odřezala proužek a z nich jsem si připravila podkladový papír. Přidala jsem černobílou fotku, nápis "You color my world" a začala jsem pátrat po ozdobách. Zase pěkně systematicky a podle barev duhy. Tak jsem konečně použila ty ozdoby, které na svou vteřinu slávy čekaly velmi dlouho - třeba ten fialový buttonek "láska". Z výsledné stránky jsem byla nadšená, je tak živá a barevná!









A ještě pár fotek z tvůrčího procesu - jak vznikala duha...

Žádné komentáře:

Okomentovat