7. března 2017

Xmas flipbook for Catherine // Vánoční flipbook pro Catherine

I´ve found out that one of my Christmas flipbook is missing on my pages, so here it is. A piece of Christmas mood, even though we have almost spring... :D

I had enough of the Snow and cocoa collection, so I searched through my stash a bit and found this 2015 December Creative kit from PA. As this flipbook was meant to be mainly a nice surprise full of winter/Christmas items, it´s nothing complicated - basically just one big pocket. As the final touch I´ve used the little jingle bells on a twine - which looked (and sounded) so nice and christmassy... :)
* * *
Zjistila jsem, že mi tu na stránkách ještě chybí jeden z mých předvánočních flipbooků, tak tady je. Ačkoliv už je za oknem skoro jaro, je tu aspoň malý kousek vánoční nálady... :D

Už mi růžová kolekce Snow and cocoa přece jen malinko lezla krkem, tak jsem trochu prohrabala své zásoby a objevila PA Creative kit z prosince 2015. Vzhledem k tomu, že tento flipbook měl být hlavně milé vánoční překvapení, nevyráběla jsem nic složitého - vlastně je to jen jedna velká kapsa. Největší radost jsem měla ze závěrečné třešinky na dortu - flipbook jsem převázala provázkem a připevnila na něj tři barevné rolničky - vypadalo to krásně a navíc to vánočně cinkalo... :)





Žádné komentáře:

Okomentovat