28. března 2017

#12months12swaps - February Filterbook

I know it´s almost April, but you know, snail mail is snail mail. Here´s the second item for the #12months12swaps group - and for the first time I did a filterbook!

The theme for February wasn´t set, so we´ve agreed with Kathy to use each other´s favorite colors - pink, green and black - plus she mentioned somewhere she likes flowers. So I took the October´s PA Creative kit which was based on collection called Dear Lizzy: Saturday from American Crafts. The papers were so diverse - many bold patterns in various colors but I was picking just the pink parts combined with some black&white ones and added the light green pieces for contrast. First I felt a bit unsure about the whole filterbook format as the decoration has to be done in a slightly different way because of the unusual format, but at the end it was fun - as any challenging papercraft. I've stuffed it with many different items and send it over sea - this time to Vermont...
* * *
Vím, že už je skoro duben, ale s papírovými výtvory posílanými poštou to zkrátka nikdy nejde extra rychle - musela jsem počkat, než tento dorazí na místo určení. Každopádně tu pro vás mám druhou položku ze skupiny nazvané #12months12swaps - a tentokrát jsem poprvé vyráběla filterbook!

Na únor nebylo stanovené téma, jen forma, tak jsme se s Kathy dohodly, že si filterbooky vyrobíme z oblíbených barev druhé strany, tak jsem použila růžovou, zelenou a černou. Navíc Kathy někde zmínila, že má ráda květiny a květinové vzory, tak mi trochu pomohla při volbě materiálu. Využila jsem říjnový Creative kit Papero Amo, jehož základ tvořila kolekce Dear Lizzy: Saturday od American Crafts. Papíry byly velmi různorodé jak barvami, tak vzory, ale povedlo se mi navybírat všechny růžové, které jsem zkombinovala s černobílými vzory, a přidala trochu kontrastní světle zelené. Nejdřív se mi úplně nedařilo skamarádit se se zadaným formátem - přece jen to je papírové dílo z filtrů na kafe :) - a formátu bylo potřeba přizpůsobit se i při zdobení, ale nakonec to bylo zábavné. Zase jsem se poprala s něčím novým, výzva pokořena. Prostorné kapsy jsem nacpala nejrůznějšími kartičkami, páskami, nálepkami a visačkami a poslala je přes moře - tentokrát do Vermontu...










2 komentáře:

  1. Ty jo! Maruško, hezky jsi si s tím poradila! :) Filterbook jsem ještě neviděla, tak to je pro mne velmi zajímavé počtení a pokoukání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu, Jani, to potěší. A zvlášť od tebe... :)

      Vymazat