2. března 2017

February - The celebration // Únorová oslava - Smashbook 02/2017

After I did the 30x30 inch page about my father´s birthday out of the February page kit from PA, I wanted to craft more with this pack. I loved the colors and patterns, it was exactly my kind of cup of tea. I wanted to use color photos this time, so I´ve struggled a bit with the orange walls, but I did what I could. Putting there all the images, it was too crowded already, so I just filled the remaining space with some cutouts and stickers, I had no problem to combine the czech ones with english ones. Love mainly the right page, it came out very well, I think. :)   
* * *
Poté, co jsem použila únorový PA page kit na třicítkovou stránku o nedávné rodinné oslavě, jsem se moc těšila na další práci s tímto kitem - moc se mi líbila jak kombinace barev, tak vzory papírů a všechny další doplňky. Jen jsem tentokrát chtěla použít barevné fotky, tak jsem se musela nějak poprat zejména s (kapku agresivní) oranžovou zdí. Poté, co jsem rozmístila na dvoustranu všechny fotky, mnoho místa nezbylo, tak nebylo ani žádné velké zdobení. Prostě jsem vyplnila volná místa výseky, samolepkami a dalšími ozdobami - bez problémů jsem kombinovala české i anglické dohromady. Výsledek tu, hlavně pravou stránku považuji za povedenou... :)



Levá stránka s květinovým podkladem, ze kterého pravda moc vidět není...:




Pravá stránka se žlutým podkladem vyšla ještě o trochu líp:



Žádné komentáře:

Okomentovat