4. dubna 2017

Callendars for Kristen // Kalendáře pro Kristen

During two years we´ve exchanged a decent amount of happy mail with Kristen. We´ve met in the Pocket Letter Pals site and exchanged some pocket letter first, then we´ve switched to themed flipbooks. But for this year we´ve agreed to do something new... 

The idea was to create a set of 4x4 cards with little callendars on it - each one decorated for specific month. Great, that sounded easy. So I made it a bit more complicated for myself. As I wanted to do something more durable - I've decided to do the 4x4 cards and callendar, but to create a pocket for each card, color coordinated, of course, so with the next year the new set of cards can be put inside. Plus I've picked a nice quote a for each month and put it at the bottom of the pocket. So there are actually three ways how to use my set of callendar cards - they can be shown in the pockets or they can be used as 4x4 cards and the pockets can be used as framed quote at the same time. Though the creation process was relatively long, the result was worth waiting - at the end it looked really well and I loved to see the whole set. Sincerely hope it would make Kristen happy using them... <3
* * *
Za poslední dva roky jsem si s Kristen vyměnila pěknou hromádku pošty. Poznaly jsme se přes Pocket Letter Pals a poté, co jsme si vyměnili několik pocket letterů, jsme přešly na tématické flipbooky - ostatně, všechny jsem tu na blogu poctivě ukazovala. Na začátku roku jsme si ovšem pro letošek domluvily zase něco nového...

Myšlenka byla vyrobit si sadu 4x4 kartiček s malým kalendářem, přičemž každá by byla ozdobena pro daný měsíc. Ano, znělo to jednoduše. Tak jsem si to pro sebe pochopitelně musela poněkud zkomplikovat. Zachtělo se mi stvořit něco trvalejšího, tak jsem se rozhodla udělat na každou kalendářovou kartičku ještě kapsu, barevně sladěnou, samozřejmě, aby se další rok dala vyměnit jen sada kartiček, ale kapsy by zůstaly. Navíc jsem pro každý měsíc vybrala vhodný citát, který jsem vlepila do kapsy. Moje sada se tak dala využít celkem třemi způsoby - jako kalendáře v kapse nebo jako samostatná kalendářová kartička zároveň se zarámovaným citátem v kapse. A ačkoliv byl celý tvořivý proces poměrně zdlouhavý, výsledek dle mého stojí za to - celá sada vypadá pohromadě skvěle. Upřímně doufám, že ji Kristen bude s láskou používat... <3



Leden - únor - březen

Duben - květen - červen

Červenec - srpen - září

Říjen - listopad - prosinec

...a ještě celá sada pohromadě <3

Žádné komentáře:

Okomentovat