29. dubna 2017

My Traveler´s notebook - page 2 // Můj Traveler´s notebook - stránka 2

The fact I don´t speak about it any more doesn´t mean I don´t use it...

I still love my traveler´s notebook, love to fill the pages, but still searching ways how to use it, what to put inside, etc. This double page spread shows my first experiments and they are way more colorful than I originally wanted. The left page shows my puzzle pencil cup I bought - it was love at first sight, I just could not resist, really. And I´m using it, it´s sitting on my crafting table. The right page shows the tulips I bought during a grey day of January to remind me the spring which was about to come soon. So, bright colors, springy feel. No journaling needed. :)
* * *
Sice o něm moc nemluvím, ale to neznamená, že ho už nepoužívám...

Svůj traveler´s notebook pořád miluju, ráda plním jeho stránky, jen pořád hledám tu nejlepší cestu, jak ho používat, co zaznamenávat, atd. Tato dvoustrana ukazuje mé první experimenty, které vyšly tak nějak mnohem barevněji, než jsem původně chtěla. Na levé straně je můj nový puzzlový kelímek na tužky, který jsem si někdy v polovině ledna koupila - byla to láska na první pohled, nedokázala jsem mu odolat. A pořád ho používám, mám ho na svém pracovním stole a pořád mi dělá radost. Pravá stránka je věnována kytici tulipánů, které jsem si koupila v jeden šedivý lednový den, aby mi připomínaly jaro, které se pomalu blíží. Takže stránka plná jasných jarních barev. Žádné texty. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat