2. května 2017

PA april challenge - Cut the photo // PA Challenge 04/2017 - Rozstříhej fotku

Another Papero Amo challenge that cought me...

As usual, I´ve been thinking about the challenge quite a long time and I´ve been searching for the right picture for ages. Finally, while preparing my smashbook 2015 pages, I´ve found this picture of an amazing sunrise. And I´ve decided to use this one. I wanted to go with something autumn-like, so I took the november simple kit (yes, the one I loved so much last year that I had almost no leftovers - luckily I bought some more material from the same collection). Dark paper for background, light one to highlight the picture. Then cutting some flowers as they had perfect colors and made two bouquets - the one at the bottom has some leaves as well. Added the title and date stamp and that was it.
While taking pictures I´ve found out that I put the photo much more centralized in the middle that I originally wanted, so next time I have to focus much more on page layout itself then on the decoration... :)
* * *
Další výzva od Papero Amo, která mě chytla...

Jako už je u mě zvykem, přemýšlela jsem o výzvě dlouho předlouho a pořád jsem hledala tu správnou fotku. Nakonec mi - při chystání fotek z podzimu 2015 do smashbooku - padla do oka fotka úžasného východu slunce a já se rozhodla, že to je ta pravá. Chtěla jsem k ní použít něco podzimního, tak jsem sáhla po listopadovém simple kit (ano, to je přesně ten, ze kterého jsem byla loni naprosto unešená a spotřebovala ho téměř do posledního puntíku - naštěstí jsem si pak časem pořídila pár dalších kousků ze stejné kolekce). Tmavý papír jako podklad, světlý nahoru, aby vvynikly barvy na fotce. A spousta stříhání, protože ty kytky v podzimních barvách seděly na stránce perfektně - ten spodní je navíc podložený i výseky listů. Z písmenek jsem poskládala nadpis, přidala datum a bylo.
Až při focení jsem si uvědomila, že jsem ve finále nalepila fotku mnohem víc do středu, než jsem původně chtěla - to bude asi vrozené tíhnutí k symetričnosti a pravidelnosti - takže se příště budu muset daleko víc zaměřit na celkové rozložení než na zdobení stránky... :)





Žádné komentáře:

Okomentovat