3. srpna 2017

March - Sitges and Barcelona trip // Španělský výlet - Smashbook 03/2017

Second page of March - finally some progress! And this was done just in two days and it´s fresh new!

I was thinking about the Kickoff pages quite a lot - I knew I want to use the May PA page kit as it fits the Spain memories so well! Like the tropical paradise. I had five square pictures, one per day, so to fit them, I made the waterfall effect on the right page. Again my favorite stripes everywhere - all the decorations come from the kit, except the alphabets. The journaling was done on a tag hidden under the photo. Totally love the tropical feel of the page! <3
* * *
Už druhá březnová stránka - konečně jsem zase trochu popojela! A tentokrát mi tato dvoustrana trvala pouhé dva dny a je úplně čerstvá!

Přemýšlela jsem o ní už hodně dlouho dopředu - věděla jsem, že rozhodně chci použít květnový PA page kit, protože ten se k mým španělským vzpomínkám hodí naprosto dokonale - byl to tam hotový tropický ráj! Měla jsem pět čtvercových fotek s kolážemi, z každého dne jednu, tak aby se mi tam všechny vůbec vešly, vyrobila jsem na psavé stránce odklápěcí "vodopád". Opět mám všude své oblíbené shluky proužků, všechny další ozdoby jsou ze stejného kitu (až na abecedy). Popis ke stránce je na visačce schované pod fotkou. Ze stránky jsem nadšená, je toho tropického ráje plná! <3







Žádné komentáře:

Okomentovat