15. října 2018

Barevný podzim (8,5x11 page) - PA Page kit 10/2018

Well, well, the autumn has come... With falling leaves and colors and the October Page kit based on Forever Fall collection from Simple stories - so it´s time for autumnal layout. 

I´ve used - again - the 8,5x11 format and additionally I´ve tried to follow the instructions of September challenge. The task was to create a page with empty center and all decorations on the borders. The set of five autumnal photos seems to be the perfect subject for this page. I´ve arranged them around the edges and added the main title. Then I´ve covered the bottom part of the page with all the leaves I could find in the kit. Then I´ve added some bigger chipboards in form of leaves and instead of journaling I´ve added just the short phrases (falling leaves, autumn palette, etc.) and the date. I love the autumn impression of the finished page, it´s not my last, I hope. <3
* * *
Tak je to tu, přišel podzim... Padající listí a všechny ty úžasné barvy a taky krásně podzimní říjnový Page kit od PA, který vycházel z kolekce Forever Fall od Simple Stories. Zkrátka, je čas na podzimní layout.

Opět jsem místo standardního čtverce použila obdélníkový formát 8,5x11 a navíc jsem se rozhodla zkusit si podmínky zářijové challenge - podmínkou bylo nechat střed stránky prázdný a zdobit jen kraje. Na stránku jsem tedy po krajích umístila pětici fotek z podzimní procházky po městě a hlavní nápis. Pak jsem spodní okraj pokryla menšími výseky listů, všech, co jsem v kitu našla. Přidala jsem několik větších chipboardů - listů - a místo textového popisku jsem přidala podzimní hesla (padající listí, podzimní paleta a pod.) na barevných samolepkách a datum. Ze stránky mám radost, snad nebude za letošní podzim poslední... <3







Žádné komentáře:

Okomentovat