2. října 2018

Pocket page 04 - Trip to Neratov // Výlet do Neratova

A short break from the Auburn Lane collection - I´m still in love with it, just wanted to try something different once in a while. 

So here´s the pocket page made from January PA My Life kit documenting our trip to Neratov. I wanted to make it optimistic and springy, but at the end it turned out quite chilly. It was probably caused by selected colors of the cards - light blue, dark blue and grayish wood. Later I´ve also added green enamel dots to help the green shades to pop up more. Anyway, the trip itself was very nice and I love seeing all that cute photos together on this pocket page. I surely need more practice with pocket pages which is something I look forward to... <3
* * *
Na chvilku jsem si dala pauzu s kolekcí Auburn Lane - pořád ty její papíry miluju, jen jsem chtěla vyzkoušet zase něco jiného, jednou.

Vyrobila jsem kapsovou stránku z lednového PA My Life kitu o našem výletu do Neratova. Měla jsem představu optimistické jarně zelené stránky, ale výsledný dojem je spíš ledově chladný. Způsobil to můj výběr podkladových karet - světle modrá, tmavě modrá a šedivé dřevo. Později jsem přidala zelené enamelky korespondující s jarní trávou, abych podpořila ty správné tóny. Každopádně samotný výlet se tehdy hodně povedl a dělá mi radost mít všechny ty milé fotky pohromadě na jedné stránce. Rozhodně bych potřebovala trochu víc praxe s kapsovými stránkami - mám tedy před sebou samé zábavné papírotvorné mety, hurá! :)







1 komentář:

  1. Krásné, Maruško! Vítej ve světě PL ;) Kapsové stránky mají své kouzlo, viď? ;)

    OdpovědětVymazat