20. listopadu 2018

Pocket page 07 - Prague in December // Prosincová Praha

Well, as this year seems to be the last one I´m filling the Smashbook (already have six of them, for years 2013-2018) I´m trying to practice a bit more the pocket pages creation...

I had couple of remaining cards from the PA November/December 2017 My Life kit and I´ve decided to document my Prague trip - the colors on photos quite fit the color palette of the kit - blue-grey, beige, hints of brown. I feel I struggle with the decoration, but at the end I was satisfied with the result. The impression of the page is very similar to my impression of that trip - icy cold with some warm moments. :))
* * *
No, chýlí se mi ke konci poslední rok, který dokumentuji do Smashbooku - už jich mám šest, od roku 2013 do 2018, a myslím, že stačilo - tak se snažím se trochu pocvičit ve výrobě kapsových stránek...

Našla jsem doma pár posledních kartiček z PA My Life kitu na listopad/prosinec 2017 a rozhodla jsem se zdokumentovat můj loňský prosincový výlet do Prahy - barevná paleta na fotkách dost odpovídala barvám kartiček - šedomodrá, béžová, odstíny hnědé. Trochu jsem bojovala se zdobením (přece jen materiálu už jsem měla opravdu poskrovnu), ale s výsedkem jsem byla nakonec dost spokojená - stránka působí přesně tak, jaký byl celý výlet. Mrazivě chladný s pár vřelými momenty. Tak jen houšť. :))





2 komentáře: