16. srpna 2018

Friends (8,5x11 page) - PA Page kit 08/2018

I was amazed by last PA Page kit - the august one. And I´ve started to create pages without any delay...

I was not totally happy with the embellishments this time, but I've solved this with scissors - I´ve cut out flowers and leaves (and some houses as well) to decorate the page. The pictures of our girls night goes with the color scheme of the kit perfectly, I love how it turned out... <3
* * *
Zase mě dostal poslední PA Page kit - ten srpnový - tak sjem se do něj pustila, hned jak dorazil...

Tentokrát mi úplně nesedly ozdoby, ale vyřešila jsem to snadno - nůžkama. Povystřihovala jsem si na ozdobení stránky kytky a listy a všelijaké roští (a samozřejmě i domečky, žeano). Fotky z nedávného holčičího večera seděly k tomuhle kitu úplně dokonale, moc se mi líbí, jak stránka ve finále dopadla... <3







Žádné komentáře:

Okomentovat