31. ledna 2019

Our Christmas (12x12 page) - Merry days collection

Created for a PA challenge to scrap the Christmas pictures...

I was very eager to use the popular Merry Days collection for my page, but surprisingly it wasn´t as easy as I thought. I fell in love with the dark green paper, but I struggled with the layout, from my point of view it´s missing the Christmas feel. Plus at the end I´ve ruined the layout with the ink splatters - it was supposed to be on two or three places, but they ended to be everywhere. Never mind, it was great as an exercise and hopefully next time I´ll do better...:)


* * *
Vytvořeno pro PA challenge na leden - úkol zněl scrapnout si vánoce...

Na kolekci Merry days, která byla jasným předvánočním hitem, jsem se těšila hodně. Paradoxně práce s ní mi nešla až tak dobře, jak jsem si představovala. Mým nejoblíbenějším papírem z celé kolekce byl bez diskuze ten temně zelený, ale dlouho jsem bojovala s layoutem a rozmístěním fotek a podkladovými barvami a ozdobami, protože mi pořád připadalo, že výsledek působí málo vánočně. Ve finále se mi ještě povedlo celou stránku "podělat" cákanci - původně měly být jen na dvou místech, nakonec byly prostě všude. I přesto byla tato stránka dobrým cvičením mých dvanáctkových (ne)schopností a doufám, že příště to dopadne zase o něco lépe... :)





Žádné komentáře:

Okomentovat