20. května 2019

Together (12x12 page) - PA Workshop 2017 page

One well-rested page - I started it in autumn 2017 and finally finished it 18 months later...

In 2017 I was participating in PA workshop - the material was amazing, but I was somehow afraid to "get wild" a bit and the page ended looking like this. When I´ve discovered this collection after some time, I was eager to do more with it. I´ve cut plenty of new leaves - different shapes, different colors - and glued them on the page, no special order, no overthinking. And I loved the result. It´s much more vivid and vibrant. The only thing I´d made differently next time would be the date - it´s too rough for this page. But otherwise I´m very happy with the result.


* * *
Jeden řádně uleželý rest - pustila jsem se úprav stránky, kterou jsem rozpracovala na podzim 2017.

Na workshopu PA jsme tehdy dostali tuhle krásnou výsekovou čtvrtku a vyráběli jsme z ní layout. Ten můj tehdy dopadl takto. Stránku jsem odložila s tím, že bych na ní ještě měla zapracovat, ale nakonec mi ležela mezi nehotovými projekty dýl než rok. Když jsem stránku nedávno objevila, pustila jsem se s nadšením do stříhání dalších lístků z různých papírů a lepila je postupně na stránku. Podle citu, žádné velké přemýšlení, až jsem ji zaplnila skoro celou. Líbí se mi takhle mnohem víc, přijde mi živější. Jediné, co bych příště udělala jinak, je rámeček s datumem - působí hruběji než by si stránka zasloužila. Ale jinak velká spokojenost...







Původní podoba stránky (vlevo) a její finální verze (vpravo):

Žádné komentáře:

Okomentovat