25. října 2018

My Traveler´s notebook 08 - Wien // Můj Traveler´s notebook 08 - Vídeň

Once again - back to the august PA page kit and the Auburn Lane collection. 

Even the smallest pieces of papers can be put together as a traveler´s notebook page. I had two black and white pictures from the Wiener Riesenrad, the giant ferries wheel. So I combined my favorite colors from the kit - dark green, mustard yellow and burgundy - and created this floral layout. The title says "Grateful for you" as I´m genuinely grateful for my two boys who are eager to travel the world.
It´s so nice way to use all the scraps of paper... :))
* * *
Opět po čase tu jsem zpátky s kolekcí Auburn Lane a tudíž i srpnovým PA page kitem.

I ty nejmenší proužky vzorovaných papírů mohou skvěle posloužit na stránce v traveler´s notebooku. Měla jsem vytištěné dvě černobílé forky z vídeňského obřího kola v Prátru, tak jsem je nakombinovala s nejoblíbenějšími barvami z kitu - tmavě zelenou, hořčicově žlutou a červenohnědou - až z toho byl tento květinový layout. Nadpis zní "Grateful for you" protože jsem opravdu upřímně vděčná za svoje dva kluky, které tak bavilo ve Vídni objevovat svět.
Takovéto využití scrapovacího odpadu mi vyhovuje na sto procent... :))



 

Žádné komentáře:

Okomentovat