21. října 2018

Pocket page 06 - Fall in the city // Podzim ve městě

Still autumn... After the autumn page I´ve tried to create the pocket page as well.  

Together with the October Page kit based on Forever Fall collection from Simple stories I got some extra material as well. And I used it to create the pocket page with the autumnal photos I took while walking through the town. The main decoration was - obviously - the colorful leaves. Plus some phrases, journaling, simple things. The collection itself works perfectly... 


* * *
Podzim stále trvá. Po podzimní stránce jsem využila zbylé fotky i na kapsovou stránku.

S říjnovým Page kit od PA, založeném na kolekci Forever Fall od Simple Stories, jsem si pořídila i některé další papíry - třeba ty s kartičkami 4x6 a 3x4. A právě ty se mi na kapsovou stránku hodily perfektně. Využila jsem zbylé podzimní fotky z říjnové procházky městem. Hlavní dekorací byly - pochopitelně - barvné listy. Přidala jsem pár hesel, journaling, pár výseků, ale nic složitého. Celá kolekce totiž funguje sama o sobě naprosto perfektně...





Žádné komentáře:

Okomentovat