18. ledna 2016

Four seasons - pocket letter číslo 25

Zase jeden skupinový swap na Pocket Letter Pals, který mě zaujal myšlenkou - Four seasons pocket letter. Dvě kapsy pro jaro, dvě pro léto, dvě pro podzim, dvě pro zimu a devátá s dopisem dle přání autora. Velmi přirozeně jsem kartičky místo standardních řádků uspořádala kolem dokola - začala jsem jarem, které v mém kapsovém podání znamená kytky a motýly (a zeleň, pochopitelně). Léto ve znamení moře a slunce - moře jsem naznačila modrými odstíny washi pásek v kombinaci s oranžovou. V oranžovo-hnědém ladění je i podzimní sekce - jedna kapsa je zvířátková, druhá zase samé listy. A nakonec zima - studená modrá s vločkami a úplně poslední je klasická vánoční kombinace červené a zelené. Prostřední dopisovou kapsu jsem po zralé úvaze nechala neutrální, jen lehce modrá obloha s obláčky - přece jen barev už je na pocket lettru i tak dost.
Rozhodně bylo zajímavé tvořit pocket letter zase trochu jinak než jen dokonalým sladěním barev a vzorů. A navíc vypadá neskutečně optimisticky - tak doufám, že se bude líbit!




Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat