13. ledna 2016

Náš stromek - 6x6 stránka

Tentokrát tu mám jednu rychlovku, kterou jsem vyrobila během jednoho odpoledne pro prosincovou challenge od Papero amo. A byť jsem nevyhrála (a to ani zdaleka, byly tam krásné výtvory :)), byla to zábava a určitě zkusím i další jejich výzvy.

Pracovala jsem se stejnými papíry, které jsem použila i na vánoční minialbum, s krásnou vánoční sadou Christmas Cheer od Echo Park, jako podklad jejich černou čtvrtku a nahoru jsem využila jsem malé proužky s různými vzory. Ty tvoří podklad pro dvě fotky našeho vánočního "stromečku" - už tradičně míváme místo stromku jedlové větve ve váze, velký stromeček mají dole babička s dědou. Původně jsem chtěla přidat ještě nápis, ale nakonec jsem použila jen bílý výsek vánočního stromku, dozdobila flitry volné rohy a doprostřed ještě sněhovou vločku. A hotovo.



Žádné komentáře:

Okomentovat