6. ledna 2016

The Twelve Days of Christmas podle Quanti

Vesele jsem před Vánocemi bombardovala své přátele "happy mailem" jako správný happy mail ninja - KlaPi adventním kalendářem, některé další drobnými dárky, ostatní minimálně vánočními přáníčky - a měla jsem z toho fakt radost. A do toho mi přišel obrbalík od Quanti a v něm 12 balíčků s vysvětlujícím dopisem. Quantiných Twelve Days of Christmas neboli Dvanáct vánočních dnů - každý den mezi 25.12. a 5.1. jsem měla otevřít jeden balíček - byly krásně zabalené a očíslované - no upřímně přiznávám, že mě to totálně dojalo.

Postupně jsem rozbalovala a radovala se třeba ze záložky do knížky, notýsku, ozdobné sovičky, zelené propisky, homemade sušeného čaje, barevných sponek a pod. Osobně mi největší radost udělala poukázka do Costy (<3), jablečná koupel (ano, i přesto, že jsem byla nejdřív přesvědčená, že to je nějaká echt čokoláda :D) a závěrečná nahřívací sovička (u té mi fakt vrtalo hlavou, co to bude, protože jako balíček to byl neforemný a poměrně těžký, tak jsem absolutně netušila, co čekat). Dětem udělaly největší radost - protože jsem se pochopitelně občas nevyhnula jejich asistenci při rozbalování - silvestrovské frkačky (užily si s nimi spoooustu zábavy), bonbóny do vlaku a sovičková pomáda (s tou teď Matěj spává a asi bude ještě chvíli trvat, než se mi dostane do rukou :D).

Ale mimo samotný obsah jsem byla nadšená z celé koncepce, Quanti to totiž měla úžasně vymyšleno, aby jednotlivé balíčky přišly v daný den přesně vhod - už zmiňované frkačky nebo oba dárky na cestu vlakem... Kromě toho měl v sobě každý balíček i kartičku, kde bylo kromě příslušného rýmu vánoční koledy i pár slov k dárku - vtipné, milé a občas i vyloženě dojemné vzkazy, všechno jsem si schovala...

Ještě jednou obrovské díky za zpříjemnění vánočního volna, Quanti, byl to nádherný dárek! <3 <3 <3




* * *

The Twelve Days of Christmas

On the twelfth day of Christmas, my true love sent to me
Twelve drummers drumming,
Eleven pipers piping,
Ten lords a-leaping,
Nine ladies dancing,
Eight maids a-milking,
Seven swans a-swimming,
Six geese a-laying,
Five golden rings,
Four calling birds,
Three French hens,
Two turtle doves,
And a partridge in a pear tree!

Žádné komentáře:

Okomentovat