20. ledna 2016

Narozeninové přání - proužky

O víkendu jsem se pustila zase jednou do narozeninového přání... Pro inspiraci je vždycky nejlepší prošmejdit Pinterest. Ani tentokrát nezklamal, našla jsem velmi zajímavý nápad, který mě zaujal a rozhodla jsem se ho držet - jen jsem ho trochu upravila k obrazu svému.
Místo bílého podkladu jsem zvolila craft papír, místo fialové jsem použila sadu papírů od Becky Higgins: Adventure Edition. Nařezala jsem dvoucentimetrové pásky a začala kombinovat a lepit. Bez mučení přiznávám, že mě to neskutečně bavilo a mám radost, jak se celé přání povedlo - přání vypadá efektně, ale vlastně na něm není nic složitého.
Největší problém jsem měla s nápisem - nějak jsem pozapomněla, že mám doma i narozeninová razítka (našla jsem je až s křížkem po funuse) a byla jsem donucena razítkovat po písmenkách. Bez mučení přiznávám, že to není nic pro mě, stálo mě to minimálně tři pokusy, než to k něčemu vypadalo. Nápisy jsem opět podlepila vzorovaným papírem, doplnila enamelové tečky a vzhledem k tomu, kolik jsem měla zbytků, udělala jsem nakonec i dvě ozdoby dovnitř, pro oživení.
A přání je na světě. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat