21. ledna 2016

Radosti v poště - Cloudy Cow

Ano ano, radosti v poště není nikdy dost! Další balíček, objednaný v rámci lednových slevových akcí na různých eshopech, dorazil. Cloudy Cow je obchod mé oblíbené bloggerky a youtuberky Daisy (její YT kanál najdete jako MyGreenCow). Ve svém obchodě má zejména úctyhodnou nabídku krásných washi pásek (bohužel jsou některé oblíbené vzory téměř okamžitě rozebrané), ale i zajímavou nabídku nálepek, psacích potřeb a dalších diářových nezbytností. Ceny přiměřené, fakt, že se jedná o UK obchod, zajišťuje absenci cla a podobných radostí, takže čas od času neodolám...
Tentokrát za to mohly (opět) sovy - kombinace balíčku sovích nálepek, sovího pravítka do diáře a (hlavně! <3) sovího přívěšku, byla prostě neodolatelná. K této soví objednávce jsem přihodila pár washi pásek, na zkoušku jedno "felt tip" pero a balíček jednorožců a duhy.





Vše dorazilo jako obvykle krásně zabaleno včetně ručně psaného vzkazu. Nálepky originální, washi pásky barevně naprosto dokonale se hodící k diáři, prostě velká spokojenost. Velmi příjemně mě překvapilo i pero - stopa ultratenká, ale píše se s ním příjemně a konečně má tu pravou tloušťku do diářového oka - všechny dosavadní pera mám moc tenká a kloužou ven.

Ale pokud jde o nejúžasnější věc z této objednávky, tak je to rozhodně soví přívěšek na diář. Krásné provedení, dokonalá barva - k diáři ladí naprosto skvěle! Jen doufám, že z toho nebude zase další moje mánie, ale když ty přívěšky jsou prostě k sežrání, nelze nemilovat! <3



Daisy zkrátka ani tentokrát nezklamala, navíc na Instagramu pravidelně informuje o novinkách, takže je mi jasné, že dřív nebo později se zase objeví něco naprosto nezbytného pro můj paperlife, čemu neodolám... <3

Daisin obchod: Cloudy Cow

Žádné komentáře:

Okomentovat